Tohtori Educational Leadership EdD SNHU

kasvatustieteiden tohtori in Educational Leadership ohjelmistoa Southern New Hampshire University on suunniteltu ennalta K 12 johtajia, korkeakoulujen johtajat, opetussuunnitelma asiantuntijat ja valtion johtajat yrittävät johtaa eri järjestelmän tasolla organisaatioiden sukua koulun piirit, valtion yksiköt koulutuksen, politiikka yrityksiä, yhdistyksille, säätiöille tai laitosten parempaa koulutusta. Kaikki hakijat voisivat olla valmiita muokkaamaan koulutuspolitiikan, rakentaa julkisen ja yksityisen sektorin ja tunnistaa portaat välttämätöntä ohjata 21. vuosisadan kouluissa, tiedekunnat, yliopistojen tai yhteisöryhmien. Ohjelma pyrkii tarjoamaan uuden sukupolven muutosjohtaminen johtajia huolissaan opiskelijoiden oppimista ja pystyy kytkeytymään ja johtaa muita suuren mittakaavan systeeminen muutos. Väitöskirja tukea tätä tarkennuksen ja antaa panos olennainen analyysin stipendin organisaation käyttäytymistä, hallinta ja college uudistusta. Sovellus on tiukka.

Se jauhetaan ehdokkaat intensiivinen tietäen historiaa, tyylejä, trendejä ja harrastukset koulutuksen uudistuksen viime vuosisadalla; tarkastella, miten liittovaltion politiikka on merkittävästi muuttanut aikana pre K 12 ja korkeakoulutuksen sitten vuosikymmenen aikana; ja koota ihanteellinen pohtiminen ja analysointi ja muun muassa yhteiset perusteet, vastuullisuus, tietojen ajaa päätöksentekoa, ja eriytetty oppimisympäristöjä kaikille opiskelijoille. Merkittävä Hakemuksen tarkoituksena on rakentaa uusi teknologia johtajia, jotka ovat yhtä tuttuja uusimman analyysin koulun ja piirin uudistus kuin ne ovat luonteeltaan organisaatiomuutoksiin ja rooli osaamista nauttii kääntyvän kouluun ja yliopisto ohje. Kohortti malli on tärkeä osa tohtorin Educational Leadership ohjelmisto. Sen pedagogiset menetelmä kokoaa jatko hakijoille valikoituja uran arvioita ja taustoja. Kohortti malli työllistää toiminta perustuu kehyksiä, luova ajatuksia, tieteellisiä lukemat ja yhteistyöhön keskustelut olla vuorovaikutuksessa kaikki ehdokkaat arvioinnissa ja peilikuvana viimeaikaisiin opintoihin liittyvät kysymykset.

kohortti jäsenet tulee lähde tukea ja kannustusta toisiinsa. Jokaisen ehdokkaan ohjelmistojen ja väitöskirja voi olla vastaus hänen tieteellisiä harrastuksia yhdistettynä tarkastelu ja analysointi hakijan hallintaa ohjelmiston kykyjä suunnattu Kolmen vuoden aikana tutkimuksen.